Subject: RE: Ajutine lennupiiranguala Mustjõe
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: "'Andres Mumma'" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Argo Smirnov" <[email-masked]>, "Marko Liiva" <[email-masked]>,Mait Rõõmus <[email-masked]>,Eve Härm <[email-masked]>, "AMC" <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Feb 2025 15:30:38 +0200

Tere

Anname teada, et vastavalt Teie taotlusele on välja antud järgmine NOTAM:

A0537/25
(A0537/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/025/5917N02531E007 A)EETT
B)2503061500 C)2503132000 D)06 13 1500 - 2000 E)TEMPO RESTRICTED AREA
EER2586UAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WITHIN AREA:
592252N 0252854E - 592122N 0253520E - 592125N 0253625E - 591528N 0253754E
- 591206N 0253843E - 591256N 0252123E - 592252N 0252854E EXCLUDING TALLINN
TMA 1. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372
501 0296. F)SFC G)2500FT AMSL)

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: Andres Mumma <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 29, 2025 3:20 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>; info transpordiamet
<[email-masked]>
Cc: [email-masked]; [email-masked]; Argo Smirnov
<[email-masked]>
Subject: Ajutine lennupiiranguala Mustjõe

Tere,

Palun võimaluse korral kooskõlastage meie ajutise lennupiiranguala taotlus
(manuses).

Lugupidamisega

Andres Mumma

Tel: 5010296

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.